dimarts, 14 de setembre del 2010

Moonwalkers

Divendres passat vaig tenir l'oportunitat de tornar a veure els Moonwalkers, un grup tribut a Michael Jackson, a la sala Privat a Mataró.

Un tribut del gran rei del pop, on podem gaudir de la majoria dels seus grans hits, cantats i interpretats per un monstre dalt de l'escenari. És mol agosarat dir que és idèntic, però si que puc dir que realment canta gairebé igual i els seus moviments dalt de l'escenari tenen la mateix soltura.

Un altre dels punts a favor és la indumentària i la vestimenta que porten, molt fidels a les originals.

I els músics amb un gran nivell, tota una hora i mitja sense parar de tocar i fer-nos ballar i recordar les cançons del rei del pop.

Un espectacle que esta girant per varies poblacions, properament tocarà la ciutat de València, i així sense parar. Si us agrada el Michael Jackson, us agrada la seva música, les seves cançons, no perdeu l'oportunitat d'anar a veure'ls!

3 comentaris:

Núria ha dit...

Jo els vaig veure a Olot i vaig flipar pepinus!!!

Anònim ha dit...

Espectacular!!!!!Endavant!!!

Caracola Submarina ha dit...

Jo també hi era i va ser brutaaaaaaaaaal!